سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه در سطح استانی با حضور تمامی دستگاه ها و ارگان های دولتی و نظامی در قالب 170 غرفه برگزار شده و مسئولیت اجرایی آن با فرمانداری زاهدان است.
ابوذر مهدی نخعی افزود: در این نمایشگاه که از 11 تا 17 بهمن دایر است، دستگاه های اجرایی و ارگان های نظامی گوشه ای از عملکرد چهل ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در استان را به نمایش گذاشته اند.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل محرومیت تاریخی سیستان و بلوچستان قطعا دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول سال های گذشته نمود بیشتری نسبت به دیگر استان های کشور دارد.
سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان تصریح کرد: برای دیدار چهره به چهره مدیران و مردم در این نمایشگاه میز خدمتی پیش بینی شده است که براساس برنامه ریزی انجام شده هر روز یکی از مدیران دستگاه های اجرایی به همراه شورای معاونان خود با حضور در این محل مشکلات مردم را بررسی خواهند کرد.
به گزارش ایرنا نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهر از ساعت 16 تا 20 پذیرای عموم مردم است.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.