به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی روز پنجشنبه در نشست با اعضای جمعیت بانوان فرهیخته سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: در رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی کشور به بانوان توجه جدی و ویژه ای شده است.
وی افزود: زنان به عنوان عناصر موثر فرهنگی نقش موثری در شرایط فعلی جامعه که نیازمند تاب آوری و استقامت است، برعهده دارند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: در حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی اقدامات فرهنگی سهمی حیاتی دارد که در این میان سهم بانوان اساسی است.
وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی کشور حامی تمامی مبلغان دینی در هر قشر و ارگان است، تصریح کرد: در صورتی که معلمان، مربیان، مشاوران و اساتید در قالب یک نظام سازمان یافته در جهت تبلیغ دین فعالیت کنند خود به یک سازمان تبلیغات مردمی تبدیل می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین قمی خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به مشورت و راهنمایی بانوان فرهیخته کشور در برنامه ریزی و حل مشکلات اجتماعی نیاز دارد چرا که بسیاری از آسیب های اختصاصی بانوان در جامعه مغفول می ماند و با هم فکری و هم افزایی این قشر بهتر می توان برای حل مشکل راهکار ارائه داد.
به گزارش ایرنا در این نشست هر یک از اعضای جمعیت بانوان فرهیخته سیستان و بلوچستان به طرح مشکلات بانوان این استان و ارائه نظرات و پیشنهادات پرداختند.
9908**3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.