علی ملاشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان از نواحی جنوب و سواحل این استان آغاز شده به طوریکه در این مناطق رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه ای با احتمال جاری شدن روان آب انتظار می رود.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: روز یکشنبه سامانه بارشی در نواحی ساحلی، جنوب و ارتفاعات مرکزی این استان تقویت شده و رگبار و رعد و برق، تندباد لحظه ای و سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق انتظار می رود همچنین در این روز مردم برخی نواحی شمال استان نیز شاهد رگبار ملایم و پراکنده، گاهی رعد و برق خواهند شد.
وی ادامه داد: روز دوشنبه نیز فعالیت سامانه بارشی در نواحی ساحلی، جنوب و ارتفاعات مرکزی سیستان و بلوچستان با وقوع رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه ای و احتمال سیلابی شدن مسیل ها ادامه پیدا می کند.
ملاشاهی افزود: در این مدت وزش باد از سمت جنوب خواهد بود و علاوه بر افزایش دما در سیستان و بلوچستان روزهای یکشنبه و دوشنبه در زاهدان و سایر نقاط مرکزی وزش باد شدید سبب گرد و خاک و کاهش دید خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر احتمالی در فعالیت سامانه بارشی در هشدارهای بعدی به اطلاع مردم سیستان و بلوچستان خواهد رسید.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.