محمد علی پیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساخت سه مدرسه با اعتبار 13 میلیارد و 500 میلیون ریال و همچنین افتتاح سالن ورزشی جهان آباد با اعتبار 17 میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که در شهرستان هیرمند به بهره برداری می رسد.
وی به سایر طرح های مورد بهره برداری اشاره کرد و افزود: در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای سه پروژه روکش آسفالت راه روستایی با اعتبار 12 میلیارد ریال و در بخش برق نیز پست 62 کیلو وات برق رسانی به شهرستان هیرمند در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
فرماندار هیرمند تصریح کرد: 70 پروژه با اعتبار 77 میلیارد و 480 میلیون ریال در بخش کشاورزی شامل گلخانه، پرورش گاو شیری، خرید ماشین آلات کشاورزی و پرورش شترمرغ در ایام الله دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شود.
وی بیان کرد: 6 پروژه با اعتبار 6 میلیارد و 250 میلیون ریال شامل طرح های عمرانی و توسعه روستایی در بخش قرقری شهرستان هیرمند آماده بهره برداری است.
پیری اظهار داشت: 2 پروژه با اعتبار 42 میلیارد ریال در بخش آزمایشگاه، درمانگاه بهورزی و همچنین ساختمان اداری شبکه بهداشت هیرمند در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: سه پروژه در حوزه شهرداری و در بخش عمران و توسعه شهری شامل ایستگاه تصفیه آب شیرین و پیاده روسازی خیابان امام خمینی(ره) شهر دوست محمد افتتاح و فاز نخست تجهیز پارک ملت این شهر نیز کلنگ زنی خواهد شد.
فرماندار شهرستان هیرمند افزود: سوله انبار و تخلیه کالاهای صادراتی بازارچه مرزی گمشاد کلنگ زنی و پایگاه آتش نشانی با اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر پروژه های مورد بهره برداری این شهرستان در دهه مبارک فجر است.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.