به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی پودینه روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تجلیل از هنرمندان، اجرای سرود 2 هزار نفری، برپایی رقابتهای مختلف ورزشی، محافل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی و برگزاری نمایشگاه کتاب از مهمترین برنامه دهه فجر امسال است.
وی افزود: همچنین توزیع اقلام کاروان تجهیزات به ارزش 250 میلیون تومان در کانون های مساجد، راه اندازی کانون های فرهنگی هنری مساجد، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نشست های پرسش و پاسخ و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب از دیگر برنامه های پیش بینی شده این ایام در استان است.
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از نام نویسی هزار و 600 نفر از مردم استان در جشنواره مدهامتان خبر داد و افزود: این دوره از رقابت ها در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جزء 30، اذان و نقاشی برگزار می شود.
وی ادامه داد: مرحله استانی این دوره از جشنواره 25 بهمن در مسجد حضرت جواد الائمه(ع) زاهدان برگزار می شود.
پودینه گفت: نفرات برتر این دوره به مرحله کشوری که اردیبهشت ماه سال آینده در مشهد مقدس برگزار می شود اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا هزار و 310 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سیستان و بلوچستان فعال است که 75 باب خانه نور، 24 کانون تخصصی، 114 باب کتابخانه مخزن دار با 329هزار و 557 جلد و 470 کتابخانه قفسه دار با افزون بر 195 هزار جلد کتاب از جمله ظرفیت های کانون های مساجد این استان محسوب می شوند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.