به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ احمد ثمره حسینی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت موتورسیکلت از مقابل ادارات دولتی و بازار روزهای زابل موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرارگرفت.
وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی سرقت و سرنخ های موجود تحقیقات گسترده ای را آغاز و به فردی سابقه دار مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.
سرپرست فرماندهی انتظامی زابل گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی وی را در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.
وی بیان کرد: متهم 26 ساله در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با مستندات و ادله پلیسی به 14 فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی برادر خانم و پدرخانمش در زابل و فروش آنها به فردی مالخر در هیرمند اعتراف کرد.
سرهنگ ثمره حسینی افزود: در ادامه این عملیات 2 همدست متهم و فرد مالخر دستگیر که با هماهنگی قضایی تحقیقات از آنان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
وی گفت: استفاده از تجهیزات ایمنی یکی از راه های بازدارنده و به تاخیر انداختن سرقت است که به دلیل ریسک بالا سارقان را از این عمل مجرمانه منصرف می کند.
سرپرست فرماندهی انتظامی زابل به شهروندان توصیه کرد حتما نسبت به نصب این گونه تجهیزات بر روی موتورسیکلت های خود اقدام کنند.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.