به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین دکتر مسعود عالی روز دوشنبه در همایش طلایه داران فاطمی در مسجد جامع زاهدان اظهار داشت: مردم تمام مشکلات را به جان خریده و مقتدرانه از نظام اسلامی حمایت و پشتیبانی می کنند و آنچه که باعث این استقامت و پایداری شده اعتقادات آنان است.
وی ادامه داد: 40 سال سنگین ترین حملات علیه ملت و نظام اسلامی ایران انجام شده و اکنون نیز با ایجاد جنگ روانی سعی در پشیمان کردن ملت در انتخاب این انقلاب دارند.
کارشناس امور دینی و مدرس حوزه علمیه با اشاره به هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمنان تاکیدکرد: باید بیشتر از همیشه مراقب جنگ روانی دشمنان باشیم.
وی با بیان اینکه دستاوردهای نظام را باید تبیین کرد افزود: قبل از پیروزی انقلاب آمریکا و متحدانش همواره به دنبال استخراج و تاراج منابع ملی ایران بودند منابعی که ملت ایران خود هیچ نفعی از آن نمی برد.
دکتر عالی خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید جهادگر، سخت کوش، ساده زیست و هدفشان خدمت به خلق باشد.
وی به جریان مقاومت به عنوان یک نیروی مردمی در منطقه اشاره کرد و افزود: آمریکا با تشکیل داعش سعی در تخریب چهره اسلام و ورود به کشور ایران را داشت که به حمد الهی این توطئه خنثی و جبهه ای مردمی علیه استکبار به نام مقاومت شکل گرفت که تمام برنامه های دشمن را نابود کرد.
کارشناس امور دینی و مدرس حوزه علمیه اظهار داشت: ایران قبل از انقلاب با ایرانی که اکنون در آن زندگی می کنیم قابل مقایسه نیست.
وی بیان کرد: ایران در شرایط کنونی جزء کشورهای برتر دنیا در بسیاری از زمینه هاست که این امر خود نشانه ای از توسعه این کشور و انقلاب دارد.
مسئول هیات رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان و دبیر همایش طلایه داران فاطمی نیز در این همایش گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای دستاوردهای بسیاری در زمینه های مختلف است که باید تبیین شود.
سردار پاسدار غلامرضا باغبانی ادامه داد: باید توجه داشت در دوران قبل از انقلاب در عرصه های داخلی و خارجی چه بوده ایم و اکنون چه هستیم و در کجا ایستاده ایم.
وی اظهار داشت: 40 سال است که دشمن در حال ستیز با نظام جمهوری اسلامی ایران است اما به یاری خدا و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و حمایت و پشتیبانی ملت همواره در این میدان نبرد شکست خورده است.
مسئول هیات رزمندگان اسلام سیستان وبلوچستان تصریح کرد: امروزه دنیا شاهد است که کشورهای استکباری همچون آمریکا هر لحظه در حال افول و جمهوری اسلامی ایران همچنان مقتدر و در حال پیشرفت است.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.