رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بخش فیزیوتراپی این بیمارستان با هدف رفاه حال مراجعان و بیماران در مجاورت میدان ورودی بیمارستان ساخته و تجهیز شده است.
دکتر محمد کاظم مومنی با بیان اینکه این بخش در شیفت صبح آماده پذیرش بیماران است افزود: این بخش دارای چهار کابین با تجهیزات مکانوتراپی و منوال تراپی است که پنج کارشناس فیزیوتراپی در آن مشغول خدمت هستند.
وی افزود: بخش مورد بهره برداری شده امروز دارای 280 متر مربع زیربناست.
رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: پیش از این فقط بیماران بستری در این بیمارستان امکان استفاده از خدمات فیزیوتراپی را داشتند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.