سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح با هدف ایجاد یک شبکه قوی و منسجم برای اطلاع رسانی از رویدادهای مختلف، مقابله با هجمه های تبلیغاتی رسانه های بیگانه و ارتقای سطح سواد رسانه ای اقشار مختلف جامعه در مواجهه با شایعات و اخبار کذب برگزار شد.
حجت الاسلام مهدی پودینه افزود: همچنین ایجاد شبکه ای منسجم از خبرنگاران آموزش دیده برای انجام فعالیت های روزنامه نگاری و پشتیبانی محتوایی از رسانه های کشور و بهره گیری از ظرفیت های موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد برای فعالیت در حوزه اطلاع رسانی و ایجاد مشارکت عمومی برای پوشش رسانه ای فعالیت های جاری در حوزه مساجد از دیگر اهداف اجرای این طرح بود.
وی ادامه داد: از اساتید برجسته موسسه سراج و رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زاهدان برای تدریس در این دوره آموزشی استفاده شد.
سرپرست دبیر خانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان تعداد کانون های فرهنگی مساجد این استان را هزار و 310 کانون عنوان کرد و افزود: 75 باب خانه نور، 24 کانون تخصصی، 114 باب کتابخانه مخزن دار با 329هزار و 557 جلد و 470 کتابخانه قفسه دار با افزون بر 195 هزار جلد کتاب از جمله ظرفیت های کانون های مساجد استان محسوب می شوند که افراد برای افزایش سطح آگاهی خود می توان از آنها بهره گیرند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.