استاندار سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار خبرداد.

به گزارش ایلنا، ‌احمد علی موهبتی در مراسم اختتامیه همایش فرصت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار افزود: این استان ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد و باید مسئولان همگام با مردم تمام موانع و مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی را در این استان بردارند‌.
 
وی گفت: برای سرمایه گذاری در حوزه افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار مسئولان باید گام‌های مثبتی در این زمینه بردارند تا سبب توسعه همه جانبه و رفع بیکاری در این استان پهناور شود‌.
 
موهبتی بیان کرد: راه اندازی منطقه آزاد سیستان، فعال شدن بازارچه‌های مرزی، فعالیت مناطق ویژه اقتصادی در میرجاوه و ایرانشهر، تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای و ریلی می‌توانند در بحث اشتغال و توسعه سیستان و بلوچستان نقش موثر داشته باشند‌.
 
وی با بیان اینکه منطقه آزاد چابهار بعد از گذشت 20 تا 25 سال مرز دریایی، هوایی و زمینی ندارد و تاکنون موفقیت لازم را ‌حاصل نکرده است، افزود: این مشکل با الحاق بنادر شهید بهشتی و کلانتری و افزایش محدوده این منطقه مرتفع می‌شود‌.
 
موهبتی گفت: مطالبه جدی مردم رفع مشکلات است که در این همایش اعلام می‌کنم که هیچ مسئولی حق ندارد با سرمایه‌گذاران تعامل و همکاری لازم را نداشته باشد‌.
 
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تمام موارد مطرح شده در پنل‌های مختلف در این همایش از مصوبات هستند و در اسرع وقت کارگروهی به ریاست استاندار در مرکز استان برای تسهیل در کار سرمایه گذاری تشکیل می‌شود‌.
 
وی بر تکمیل راه آهن چابهار به زاهدان تاکید کرد و افزود: توسعه سیستان و بلوچستان بدون زیرساخت‌های حمل و نقل و ورود سرمایه گذاران ممکن نیست و باید همه برای حل و پیگیری مشکلات گام برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.