به گزارش ایرنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی عصر روز شنبه در بازدید از برخی پروژه ها زیربنایی منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: اجرای طرح های زیربنایی به توسعه منطقه کمک می کند و باید مسئولان زمینه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده کنند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در این رابطه آمادگی داریم همراه مسئولان باشیم و مشکلات فعالان اقتصادی را پیگیری کنیم.
امام جمعه زاهدان از تلاش مدیرعامل و مدیران منطقه آزاد در تکمیل طرح ها و افزایش تولید قدردانی کرد و گفت: قطعا همراهی مسئولان با مردم تاثیر بسزایی در توسعه دارد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هتل پنج ستاره سدس با زیربنای 102 هزار مترمربع و سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی در این منطقه در حال اجراست.
غلامرضا پناه افزود: این پروژه گردشگری قرار است در مدت 60 ماه توسط بخش خصوصی تکمیل و بهره برداری شود.
استاندار سیستان وبلوچستان نیز خواستار افزایش حوزه سرزمینی منطقه آزاد شد و خاطرنشان کرد: منطقه آزاد بدون مرز توفیقی حاصل نمی کند.
احمدعلی موهبتی به الحاق بندر شهید کلانتری به منطقه آزاد چابهار اشاره کرد و افزود: شهر چابهار نیز باید به منطقه آزاد الحاق شود تا بخشی از مشکلات مرتفع شود.
وی وحدت رویه مسئولان در بخش های مختلف را مفید برای توسعه دانست و گفت: تکمیل طرح های گردشگری به توسعه صنعت توریسم کمک می کند.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در بازدید از برخی پروژه ها مشکلات و موانع این طرح های زیربنایی و گردشگری چابهار را مورد بررسی قرار دادند و درجریان آخرین پیشرفت های آنها قرار گرفتند.
امام جمعه زاهدان به همراه استاندار سیستان وبلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و برخی از فعالان اقتصادی و مسئولان محلی از طرح های گردشگری هتل سدس، طرح بومگردی در بلوچ و پیکره های مختلف منطقه آزاد بازدید کردند.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.