احمد علی موهبتی روز شنبه در حاشیه همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام فرمانداران، مدیران کل، قشرهای مختلف مردم و مسئولان محلی برای جذب سرمایه گذار از هیچ کوششی دریغ نکنند.
وی با بیان اینکه سرمایه گذار با کوچکترین عدم همکاری و همراهی از یک منطقه به منطقه ای دیگر کوچ می کند، خاطرنشان کرد: نباید مسئولان در هر رده ای که باشند اجازه دهند که به راحتی سرمایه ها از سیستان و بلوچستان با این همه ظرفیت سرمایه گذاری فرار کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان فرصت های سرمایه گذاری مناسبی دارد و در هر نقطه آن گنج هایی نهفته که نیاز به شکوفا شدن دارند.
وی بیان کرد: هر سرمایه گذاری که برای انجام فعالیتی در سیستان و بلوچستان ورود کرد باید بعد از آن خود مسئول پیگیر باشد و تمام مسائل اداری آن را تا به نتیجه رسیدن پیگیری کند.
موهبتی به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار اشاره کرد و افزود: این شهرستان بهترین نقطه برای سرمایه گذاری در استان و حتی کشور است.
وی ادامه داد: بزودی کارگروهی تخصصی تشکیل و مصوبات نخستین همایش فرصت‌های سرمایه ‌گذاری سیستان و بلوچستان در آن بررسی و مشکلات آنها از پیش رو برداشته می شود.
استاندار سیستان و بلوچستان از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خواست که تسهیل گری لازم در امور سرمایه گذاری را داشته باشند تا شاهد توسعه پایدار این نقطه از ایران اسلامی باشیم.
وی گفت: سیستان و بلوچستان پیشانی جمهوری اسلامی ایران و راهبردی ترین استان کشور از لحاظ موقعیت جغرافیایی است.
موهبتی از همراهی و مساعدت همه دستگاههای اجرایی، مسئولان محلی، مدیران کل بویژه سازمان منطقه آزاد چابهار برای برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری سیتسان و بلوچستان قدردانی کرد.
وی حضور بیش از 500 سرمایه گذار در نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان را نقطه عطفی برای آغاز فصل جدید توجه به سرمایه گذاری بومی این استان دانست و خاطرنشان کرد: این همایش ویژه سرمایه گذاران بومی به منظور آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری بوده است.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.