پرویز یاراحمدزهی روز جمعه در حاشیه بازدید مشترک شبکه بهداشت و درمان و شرکت آب و فاضلاب چابهار از تصفیه خانه فاضلاب این شهر به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارها ساکنان روستاهای 'کمب'، 'عثمان آباد' و 'هوت آباد' از خروج پساب تصفیه خانه و بوی بد آن گلایه و شکایت کرده اند.
وی بیان کرد: این روستاها در مجاورت تصفیه خانه قرار دارند و خطرات زیست محیطی و بهداشتی مردم ساکن آن منطقه را تهدید می کند.
مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: در بازدید از این مناطق مشکلات رهاسازی پساب مورد بررسی قرار گرفت و تذکرات لازم برای ساماندهی پساب به نماینده شرکت آب و فاضلاب داده شد.
وی ادامه داد: کارشناس بهره برداری آب و فاضلاب در این بازدید تعهدات لازم برای پیگیری و رفع نقص از طریق مسئولان زیربط شرکت آب و فاضلاب روستایی را دادند.
یار احمد زهی اظهار امیدواری کرد که بزودی این مشکل رفع شود.
وی گفت: مردم حاشیه شهر چابهار فاقد برق، امکانات بهداشتی و درمانی و فاقد شبکه آبرسانی هستند که علاوه بر این مشکلات بوی فاضلاب رها شده آنان را آزار می دهد.
به گزارش ایرنا، بیش از 63 درصد معادل 56 هزار نفر در حاشیه شهر چابهار بدون هرگونه امکانات نظیر برق، آب، فضای آموزشی، امکانات بهداشتی و درمانی و سایر امکانات رفاهی روزگار می گذرانند.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.