مولوی عبدالصمد کریم زایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان که یکی از استانهای محروم کشور است شاهد خدمات ارزنده ی نظام در بخش های درمانی، بهداشتی، آب و برق، تقویت مراکز علمی و دانشگاهی هستیم.
وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ دانشگاهی در ایرانشهر وجود نداشت اما به برکت انقلاب امروز دانشگاههای متعددی در این شهرستان وجود دارد که مرکز رشد، پرورش نخبگان و جوانان این نقطه از ایران اسلامی شده است.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: مردم این شهرستان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای درمان بیماران خود از کشورهای خارجی از جمله بنگلادش و پاکستان پزشک وارد می کردند اما امروز بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، درمانی متعددی برای رفاه حال مردم و درمان بیماران منطقه ساخته شده که هیچ کس نمی تواند این خدمات را نادیده گیرد.
وی با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی برای دشمنان ناخوشایند است در این چهل سال از هیچ نقشه و فتنه ای برای ضربه زدن به انقلاب فروگذار نکردند اما با یاری خداوند، رهبری فرزانه و مردم شجاع و هوشیار ایران تمام نقشه های آنان نقش برآب شد.
مولوی کریم زایی ادامه داد: البته مشکلات در هر کشوری وجود دارد و باید مسئولان به خواست مردم توجه کنند و هدفشان خدمت به مردم باشد تا بعضی محرومیت هایی که وجود دارد به صفر برسد و باعث سوء استفاده دشمنان نشود.
این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه دولت منحوس پهلوی در 60 سال حکومت خود حتی نیمی از خدمات جمهوری اسلامی را به مردم ارائه نکرده بود گفت: خدمات انقلاب اسلامی به قدری است که ما باید شکرگذار آن باشیم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بویژه در بحث ترویج دین و قرآن که در زمان پهلوی حتی معلمان هم نمی توانستند قرآن بخوانند اما امروز شاهد شکوفایی علوم قرآنی در کشور هستیم.
مولوی کریم زایی با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه می فرمایند که «حضور مردم در صحنه دال بر این است که مردم نظام را همراهی می کنند و آن نظامی که همراهی مردم را داشته باشد تداوم و دوام قطعی دارد» و من نیز از مردم می خواهم مثل همیشه که در تمام صحنه ها حاظر بودند امسال نیز با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان منطقه و غرب بزنند.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.