به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان دوشنبه شب در نشست شورای اداری خاش اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی به برکت مقاومت، ایستادگی، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران به دست آمده است.
وی بیان کرد: در نظام شکوهمند ایران اسلامی بهترین حاکمان و خادمان دین و مردم را داریم و در طول چهار دهه از عمر انقلاب بهترین خدمات را شاهد بوده ایم.
امام جمعه خاش بر اهمیت اطلاع رسانی اقدامات 40 ساله نظام در شهرستان، برجسته کردن خدمات و اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
فرماندار شهرستان خاش نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها برای مردم کشورمان بلکه برای سایر ملت های دنیا الهام آفرین بوده و با تدابیر هوشمندانه امام راحل(ره) و رهبری معظم دستاوردهای عظیمی را به دست آورده که غرور آفرین هستند.
حمیدالدین یوسفی بیان کرد: ملت ایران در کنار امام و رهبری در چهار دهه اخیر توانسته اند این انقلاب با شکوه را به مردم دنیا معرفی کنند.
وی افزود: مدعیان دفاع از حقوق بشر با وضع تحریم های مختلف ضربه های سختی را به ملت و دولت ایران وارد کرده اند اما با ایستادگی و مقاومت مردم کشورمان بخش بزرگی از نقشه های شوم دشمنان خنثی شده است.
فرماندار سابق شهرستان سرباز گفت: دشمنان اسلام با تمام توان در تلاش هستند که دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را منفی جلوه دهند لذا همگان مکلف هستند با توطئه های دشمنان مقابله کنند که بیان اقدامات و اطلاع رسانی خدمات و شاخص ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
وی اهمیت هوشیاری، بصیرت افزایی، مردمداری و مردم یاری را در چهارمین دهه از عمر انقلاب متذکر شد و ادامه داد: با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در صحنه های انقلاب لازم است که با اعتمادسازی و امیدآفرینی از سوی مسئولان برنامه های شوم دشمنان را نا کارآمد کنیم.
یوسفی اظهار داشت: فرصت های در اختیار برای خدمت دارای اهمیت هستند بنابراین نباید در جامعه نارضایتی شکل گیرد که دشمنان از این گونه مباحث بهره برداری و سوء استفاده کنند.
وی ادامه داد: اعتقاد و نگاه ما بر این است که با مدیران ناکارآمد برخورد شود و عملکرد مسئولان این گونه باشد که شاخص های خدمات را به نفع مردم انجام دهند.
فرماندار خاش افزود: مدیران نباید پشت میز خود بنشینند و از مردم و مسئولیت واقعی شان غافل شوند بنابراین عدم آگاهی از مشکلات مردم تاسف بار است.
وی با تاکید براینکه خدمات مختلف در درب منازل مردم توزیع شود ادامه داد: کسب رضایت پروردگار، مردم و پاسداری از خون شهیدان و انجام کارهای جهادی در راستای اهداف نظام و ارائه خدمات به مردم باید مورد توجه مدیران باشد.
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش نیز گفت: جهل و بی علمی و سرسپردگی به غرب و آمریکا در جامعه اسلامی خسارت های فراوانی را به دولت های مسلمان وارد کرده و متاسفانه برخی از سران کشورهای اسلامی عظمت و اقتدار نظام اسلامی را بر نمی تابند و برای ضربه زدن به کشور و مردم ما به دست و پای آمریکایی ها افتاده اند.
مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: تحریم ها و فشارهای دشمنان به خواست و اراده پروردگار و ایستادگی ملت ایران بی اثر مانده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی،معاون امور عمرانی فرماندار خاش،مدیران ادارات ورزش و جوانان، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر صمت این شهرستان در حوزه های مختلف به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع، رفع مشکلات مردم با گشاده رویی و محبت از سوی مدیران و کارکنان دستگاههای اجرائی و برپائی جشن های پیروزی انقلاب با رعایت ایام فاطمیه مقرر شد تا پایان هفته آتی شاخص ترین خدمات 40 ساله نظام و برنامه های گرامیداشت دهه فجر و دستاوردهای دولت در شهرستان خاش در قالب بنر و برجسته سازی به اطلاع مردم برسد.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.