محمد مهران امینی فرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در این مدت 57 هزار و 303 مکان صنفی مواد غذایی را مورد بازدید قرار دادند.
وی ادامه داد: همچنین هزار و 48 مورد اخطاریه بهداشتی صادر و 124 واحد متخلف پلمپ شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: تامین سلامت غذایی و حفظ سلامت شهروندان در تمام ایام سال بدون تردید حاصل تلاش مضاعف کارشناسان بهداشت محیط است به طوریکه وضعیت بهداشت محیطی مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در حوزه زیر پوشش این دانشگاه به سطح مطلوب ارتقا یافته است.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع، امکان عمومی و غیره می توانند مراتب را به سامانه 190 اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گیرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.