به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسن کیخا روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در بامداد 23 آذر ماه سالجاری از قتل جوانی22ساله بر اثر تیرخوردگی در یکی از روستاهای این شهرستان در مراسم عروسی مطلع شدند.
وی ادامه داد: پس از وقوع این قتل، اقدامات تخصصی کاراگاهان پلیس آغاز و با پایش های اطلاعاتی ماموران متوجه شدند که این تیراندازی توسط پسرعمه مقتول که جوانی 18 ساله بود انجام شده و متهم از صحنه جرم گریخته است.
جانشین انتظامی ایرانشهر گفت: پلیس با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی سرانجام این جوان را در حالیکه در یکی از روستاهای این شهرستان مخفی شده بود دستگیر و به فرار یک ماهه وی پایان دادند.
وی تصریح کرد: این متهم که در ابتدا منکر انجام قتل بود در تحقیقات تخصصی پلیس و پس از مواجهه شدن با ادله قانونی لب به اعتراف گشود و گفت که «در مراسم عروسی در حال رقص محلی بودم و با اسلحه کلت تیراندازی می کردم که ناخواسته گلوله ای به سر وحید برخورد کرد و بلافاصله از محل متواری شدم».
وی با اشاره به اینکه علت وقوع این قتل رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن عروسی بود خاطر نشان کرد: با توجه به جوان بودن قاتل در این پرونده و احساساتی بودن جوانان در این سنین، بر لزوم کنترل احساسات برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی و همچنین پرهیز از رسوم غلط در بین اقوام تاکید می شود.
به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.