محمود جوادیان فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تکریم شهدا تکلیف همگان است، اظهار داشت: زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان سبب می‌ شود تا از مسیر شهدا خارج نشویم.
وی گفت: با وجود محرومیت های فراوان ساکنان محله ابوذر به عنوان یکی از پیشتازترین محلات شهر زاهدان همواره در دفاع از‌ خاک‌ کشور پیش قدم بوده و بهترین جوانانشان را تقدیم انقلاب کرده اند.
دبیر اجرایی یادواره شهدای محله ابوذر غفاری خاطرنشان کرد: ساکنان این محله علاوه بر اعزام بهترین فرزندان خود به جبهه های نبرد هشت ساله دفاع حق علیه‌ باطل؛ در دوران معاصر نیز این افتخار را دارند که در دفاع از حرم پیشتاز بوده اند.
وی اظهار داشت: برنامه ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه تر یادواره شهدای محله ابوذر غفاری زاهدان از حدود چهار ماه قبل با مشارکت جوانان و نوجوانان مورد توجه قرار گرفته است.
جوادیان فر با اشاره به اینکه برگزاری این یادواره همزمان با سالگرد تدفین شهدای گمنام کهف الشهدای زاهدان است، گفت: این محله میزبان 2 شهید گمنام است که همین امر باعث شده تا به مکانی برای برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی محله تبدیل شود.
تولیت آستان مقدس کهف الشهدای محله ابوذر غفاری بر وظیفه حمایتی از خانواده های شهدا تاکید کرد و افزود: وجود چنین افتخاراتی برای ساکنان این محله درحالیست که برخی از مسئولان وظایف خود را آنچنان که شایسته این مردم شهید پرور است در‌ قبال این محله ایفا نکرده اند.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.