به گزارش روز یکشنبه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان حسین مسگرانی پس از انتشار خبر دستگیری عوامل سوء قصد به مدیران و مدیر حراست این اداره کل توسط دادستان زاهدان، اظهار داشت: سوء قصد به مدیران این اداره کل به خاطر عملکرد قانونی و صحیحی که سرلوحه کار آنان بوده انجام گرفته است.
وی افزود: از تلاش های شبانه روزی دادستانی زاهدان و سربازان گمنام امام زمان (عج) که منجر به دستگیری هفت نفر از عوامل سوء قصد به مدیران و مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شد تشکر و قدردانی می کنم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با روشن شدن ابعاد این جریان با عوامل خاطی برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.
به گفته دادستان عمومی و انقلاب زاهدان 2 نفر از عوامل اصلی سوء قصد به مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
حجت‌الاسلام علی موحدی راد اظهار داشت: 2 نفر در تیرماه امسال با اجیر کردن چهار جوان و تطمیع آنان نقشه قتل و سوءقصد به جان مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان را طراحی که خوشبختانه در این مسیر ناکام می‌مانند.
وی بیان کرد: یک خانم که کارمند نهاد کتابخانه شهرستان زهک بوده با همراهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به دلیل خصومت شخصی اقدام به این کار کرده اند که در ابتدا چهار متهم دستگیر و پس از انجام تحقیقات اولیه با قرار وثیقه آزاد شدند اما 2 متهم اصلی سه روز گذشته دستگیر و در بازداشت هستند.
به گزارش ایرنا اسماعیل سعیدی مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان هشتم تیرماه سالجاری توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعد از انجام عمل جراحی پس از چند روز از بیمارستان ترخیص شد.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.