رمضان پودینه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت 2 هزار و 713 فرصت شغلی با اعتباری بیش از 43 میلیارد تومان از سوی کمیته امداد سیستان و بلوچستان اجرا شده است.
وی ادامه داد: این طرح‌ها در بیش از 150 رشته شغلی و در سرفصل‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، خدمات و حمل و نقل ایجاد شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: این طرح‌ها از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، تسهیلات تکلیفی بانک‌ها و تسهیلات روستایی اجرا شده است.
وی بیان کرد: استعدادسنجی، مشاوره شغلی و آموزش سه رویکرد اصلی کمیته امداد در اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان است.
پودینه تصریح کرد: سرانه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی 16 میلیون و 200 هزار تومان با سقف پنج میلیون تومان مشاغل خانگی و 100 میلیون تومان کارآفرینی پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: خدمات پشتیبانی از قبیل نظارت، بیمه تامین اجتماعی مجریان، بیمه حوادث طرح‌ها، تعامل با کارفرمایان، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی، همکاری در تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز طرح ها به منظور پایدارسازی مشاغل صورت می‌گیرد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان به روند بازرسی از طرح های اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: در این مدت 35 هزار و 592 نوبت سرکشی و نظارت بر طرح‌های اشتغال انجام شده است.
به گزارش ایرنا هم اینک 108 هزار خانوار با جمعیت بیش از 270 هزار نفر تحت حمایت و از خدمات این نهاد در سیستان و بلوچستان بهره‌ مند هستند.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.