به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی پنجشنبه شب در نشست با معتمدان منطقه سیستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار داشت: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بی بدیلی برای توسعه و پیشرفت داردکه برای رسیدن به این هدف نیازمند همکاری و همراهی مردم و معتمدان هستیم.
وی خطاب به معتمدان و بزرگان طوایف سیستان گفت: اگر می خواهید در سیستان و بلوچستان توسعه ای رقم بخورد اول از همه خود مردم و معتمدان باید آسیب‌شناسی کنند و سپس وارد کار شوند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند ایران و استان را آباد کند البته دولت موظف است زیرساخت ها را فراهم کند اما اگر توسعه می‌خواهیم باید در کنار همراهی مردم، بزرگان نیز با از خودگذشتگی پا به عرصه فعالیت و سرمایه گذاری بگذارند.
وی بیان کرد: در سیستان نیز فرصت های شغلی خوبی وجود دارد از جمله ظرفیت نژاد گاو اصیل سیستانی با آن همه مزیت جای تاسف دارد که چرا فارغ التحصیلان دانشگاهی با مدارک عالیه تحصیلی نمی توانند در این زمینه کاری انجام بدهند.
به گزارش ایرنا در این نشست شماری از معتمدان و بزرگان طوایف سیستان به نقطه نظرات خود در رابطه با مشکلات این منطقه پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسئولان به شمال سیستان و بلوچستان شدند که بر اثر خشکسالی های 19 ساله شرایط سکونت و اشتغال این نقطه از ایران اسلامی به خطر افتاده است.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.