به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: در سخنان اخیر مقامات آمریکا مکررا عنوان شده است که باید انقلاب اسلامی سرنگون و این نظام تغییر کند به طوریکه نباید این انقلاب به جشن چهلمین سالگرد خود دست یابد.
امام جمعه زاهدان افزود: جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سالی که همه دشمنان به همراه کشورهای مرتجع منطقه قصد براندازی آن را دارند باید باشکوه تر و بهتر از سالهای قبل برگزار شود.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: از آنجایی که نبرد این دوره نبرد اراده یزیدی با اراده حسینی است ایران اسلامی در این دوره باید با صلابت از گذشته بدرخشد.

** برگرداندن منافقان به عراق توطئه جدید استکبار
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام مقامات عراقی همزمان با خارج شدن نظامیان آمریکایی از این کشور، آمریکا اخیرا برخی عناصر منافقین را به عراق منتقل کرده و در آنجا آنان را آموزش داده و مسلح می کند.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه سال 95 منافقان به طور کامل از عراق خارج شدند افزود: جبران سرخوردگی اعضای منافقان، ایجاد پرستیژ برای این گروه، جلوگیری از فرسایشی شدن گروه و استفاده از اعضای گروه برای تحقق اهداف خود در منطقه از جمله مهمترین اهداف این اقدام آمریکا در بازگرداندن گروهک منافقین به عراق است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: همچنین اخراج دیپلمات های ایرانی از برخی کشورها نشان دهنده این است که منافقان نقش سوژه ای را برای آمریکا بازی می کنند و ابزار دست آنان هستند.
امام جمعه زاهدان افزود: همچنین ایجاد اختشاش در 22 بهمن همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر اهداف آمریکایی ها از بازگرداندن منافقان به کشور عراق آن هم در نزدیکی مرز ایران است.

**حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تبریک ولادت بانوی قهرمان کربلا و پرچمدار نهضت حسینی(ع) گفت: حضرت زینب(س) اسوه پرهیزگاری، صبر و استقامت است.
امام جمعه زاهدان افزود: سالروز ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار نامگذاری شده تا فرصت مغتنمی برای قدردانی از پرستارانی که لحظه های زندگی خود را با صبر، حوصله و تحمل سختی های زیاد برای خدمت به انسان های نیازمند سپری می کنند، باشد.
آیت الله سلیمانی افزود: با توجه به اینکه حدود 30 درصد کار درمانی بر عهده پزشکان و بیش از 70 درصد برعهده پرستاران است باید افراد همواره قدردان زحمات تلاشگران عرصه سلامت باشند.
رئیس هیات مدیره نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز پیش از خطبه های نماز جمعه زاهدان با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستاران افرادی هستند که با تاسی از آموزه های الهی همواره در تلاش اند که درد و رنج بیماران را بکاهند.
علیرضا سندگل افزود: این قشر از جامعه با وجود مشکلات مختلف از جمله کمبود نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان ها به عنوان یکی از ارکان نظام سلامت عاشقانه در حال خدمت رسانی هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.