علی خانقائی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از صدور فراخوان جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت و توسعه «تیرپارک ها» در کنار مجتمع های خدماتی و رفاهی خبر داد و افزود: یکی از اولویت های این سازمان در راستای افزایش ایمنی تردد و پیش بینی امکانات رفاهی لازم برای استراحت رانندگان ناوگان عمومی بار در طول سفر ساخت و توسعه تیر پارک هاست.
وی بر ضرورت ارائه بهتر خدمات مورد نیاز به رانندگان ناوگان باری ترانزیتی ایرانی و خارجی در محورهای ارتباطی سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: تاکنون 2 تیرپارک در پایانه های مرزی میلک و میرجاوه برای ارائه خدمات بهتر به رانندگان وسائط نقلیه ایرانی و خارجی و سرنشینان آنها ساخته شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به اینکه بندر راهبردی چابهار در آینده ای نزدیک پس از تکمیل زیرساخت ها به یکی از شاهراه های ترانزیت و قطب بزرگ تجاری و اقتصادی کشور تبدیل می شود سرمایه گذاری در ساخت تیرپارک در مسیرهای ارتباطی این استان سود آوری خوبی را به همراه دارد.
وی ضمن دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت تیرپارک ها افزود: این سرمایه گذاران می توانند درخواست خود را برای سرمایه گذاری در این زمینه به صورت موردی و یا زنجیره ای به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اعلام کنند.
خانقائی بر حمایت اداره کل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان از سرمایه گذاران در ساخت تیر پاک در مسیرهای ارتباطی این استان تاکید کرد و گفت: حداقل سرمایه گذاری برای ساخت تیرپارک حدود 30 میلیارد برآورد شده است.
به گزارش ایرنا تیرپارک مجموعه هایی هستند که به منظور تمرکز خدمات مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه ایرانی و خارجی و سرنشینان آنها در طول جاده های ترانزیتی کشور ساخته شده اند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.