دکتر مصطفی احمدی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک 11 پزشک متخصص در رشته های داخلی، اطفال، عفونی، بیهوشی، رادیولوژی، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی و کادر پرستاری، اتاق عمل و بیهوشی در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه مشغول ارائه خدمات هستند.
وی افزود: با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امکان انجام اعمال جراحی های عمومی در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه فراهم شده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان میرجاوه با بیان اینکه دستیابی به سلامت مردم در گرو تقویت همزمان خدمات پیشگیرانه و درمانی است گفت: علاوه بر مشارکت مردمی، توسعه و تقویت هماهنگی های بین بخشی و درون بخشی برای توسعه شاخص های سلامت ضرورت دارد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.