به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «دروازه خورشید» تازه‌ترین تولید شبکه مستند سیما به تهیه‌کنندگی آرش جعفریان و کارگردانی آقا سید حمید کاشانی است و چهارشنبه‌ها ساعت 22 از این شبکه پخش و پنجشنبه ها ساعت 10 بازپخش خواهد شد.
آرش جعفریان در این مستند 17 قسمتی جذاب و دیدنی در سفری 62 روزه با گروه ماجراجوی البرزیست همراه می‌شود و می‌کوشد بینندگان شبکه مستند را با جاذبه‌های ناشناخته‌ترین استان کشور «استان سیستان و بلوچستان» آشنا کند.
این مستند به تمام شهرهای استان پهناور سیستان و بلوچستان سفرکرده تا نقاط بکر و کمتر دیده‌شده‌ای از سرزمین سیستان و بلوچستان را برای بینندگانش به تصویر بکشد.
«دروازه خورشید» در قسمت نخست که امشب روی آنتن می‌رود علاوه بر کوه خواجه، شهر سوخته و.. به چاه نیمه‌ها سر می‌زند، دریاچه‌های بزرگی که برای مدیریت منابع آب ایجاد شده‌اند و می‌توانند یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری شمال این استان باشد.
جعفریان تهیه‌کننده و مجری این مجموعه است و از دیگر عوامل آن می‌توان به مجری طرح مجموعه البرزیست، کارگردان سید حمید کاشانی، دستیار کارگردان محمد قوش آبادی، گروه تصویر سید حمید کاشانی، محمد قوش آبادی، مدیر تولید مهران صحرایی، پشتیبانی فنی علیرضا امانپور و تدارکات سجاد گریکی پور اشاره کرد.
9923 *6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.