به گزارش ایرنا حمیرا ریگی در مراسم افتتاح 800 واحد مسکونی مددجویان با حضور معاون اول رئیس جمهوری در روستای هیت شهرستان قصرقند اظهار داشت: با وجودی که 6 سال از شهرستان شدن قصرقند می گذرد و بیش از این 70 سال مرکز بخش بوده اکنون با محرومیت های زیادی مواجه است.
وی افزود: شهرستان قصرقند محصور در رودخانه ها و کوهها است و ظرفیت زیادی در زمینه گردشگری، کشاورزی و صنایع دستی دارد که شکوفای آنها نیازمند توجه بیشتر است.
فرماندار قصرقند تصریح کرد: شهرستان قصرقند با 62 هزار نفر جمعیت و 6 هزار و 110 کیلومتر مربع گستره در جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و بیشتر جمعیت آن در روستاها زندگی می کنند که فاقد امکانات و زیرساخت ها هستند.
وی گفت: مردم این شهرستان همواره همراه و همگام با نظام اسلامی هستند و در انتخابات گذشته با حضور 102 درصدی 90 درصد به دولت تدبیر وامید رای داده اند.
ریگی افزود: در برخی ادارات تازه تاسیس شهرستان قصرقند تنها یک نفر فعالیت می کند که هم رئیس، هم معاون، سرایدار و راننده است و در جلسات مختلف شرکت و یا به ماموریت می رود.
وی از معاون اول رئیس جمهوری در خواست کرد در زمینه تکمیل چارت اداری این شهرستان و تامین نیروی انسانی لازم و جایگاه اداری آنها توجه ویژه شود.
فرماندار قصرقند همچنین حل مشکلات این شهرستان را از سوی معاون اول ریاست جمهوری خواستار شد و افزود: به منظور بررسی و حل مشکلات این منطقه محروم نیاز به تشکیل تیم ویژه ای است.
وی گفت: مشارکت مردم در توسعه و امنیت این منطقه خوب و مطلوب است و باید با پیگیری لازم برای رفع مشکلات آن، اجازه ندهیم دشمنان در این منطقه نفوذ کنند.
به گزارش ایرنا معاون اول رئیس جمهوری به اتفاق هیات همراه صبح امروز/سه شنبه/ وارد قصرقند شد و مورد استقبال مسئولان، علما و معتمدان قرار گرفت.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.