به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: مردم در انتخابات به فرد رای نمی دهند بلکه به حق رای می دهند و نگاه می کنند کدام شعارها با آرمان های نظام و رهبری مطابقت دارد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخابات ریاست جمهوری به فرد و قومیت بستگی ندارد بلکه به آرمانها بستگی دارد.
امام جمعه زاهدان با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی یکی از بزرگترین حماسه های چهل ساله انقلاب اسلامی است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: مردمی که انقلاب را پیروز و فرزندانشان را به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند حماسه 9 دی را رقم زدند.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: با توجه به آیات مبین قرآن کریم فتنه هایی مشابه فتنه 88 در صدر اسلام نیز وجود داشته است و در آن بیان شده اگر مردم آماده باشند لطف خداوند نیز شامل حال آنان خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امدادهای غیبی و اراده مردم برای خنثی کردن فتنه ها لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: خداوند منان سرنوشت یک ملت را زمانی به زیبایی رقم می زند که مردم آن ملت خواهان آن سرنوشت باشند.
امام جمعه زاهدان با تسلیت ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: وی در روش سیاسی و دینی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: آیت الله هاشمی شاهرودی در طی این 40 سال یک بار اخلاق را زیر پا نگذاشت و حلم را از دست نداد.
امام جمعه زاهدان گفت: آیت‌الله شاهرودی در سپهر جریانات سیاسی کشور وارد نشد و خودش را سمت جبهه خاصی وارد نکرد.
8006**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.