حجت الاسلام احمد مازنی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لایحه بودجه آینده خوب نیست و من نسب به این مساله انتقاد دارم.
وی با اشاره به اهمیت فرهنگ و تاکید بر آن در قرآن، احادیث و روایات و فرمایشات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و قانون اساسی، گفت: متاسفانه در لایحه ارائه شده به مجلس، حوزه فرهنگ ضعیف دیده شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل وسعت سیستان و بلوچستان، 2 هیات از کمیسیون فرهنگی مجلس به این استان سفر کردند که تعدادی از اعضا در چابهار و تعدادی دیگر در مرکز و شمال این نقطه از ایران اسلامی حضور یافتند.
وی دیدار با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، سازمان‌های مردم نهاد و هیات های ورزشی، بازدید از موزه هنرهای تجسمی را از جمله برنامه های سفر برخی از اعضای کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را به سیستان و بلوچستان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه، به اتفاق شماری از اعضای این کمیسیون، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسئولان استان سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.