فرهاد هاشمزهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آب آشامیدنی مورد نیاز ساکنان روستایی خاش از 27 مجتمع آبرسانی و 11مورد پروژه کمکی تامین می شود.
وی بیان کرد: حدود 69 درصد مردم روستایی خاش از نعمت دسترسی به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند هستند.
مدیر آب و فاضلاب روستایی خاش ادامه داد: با اتمام 2 پروژه شاخص مجتمع 48 روستایی دشت آبخوان بخش مرکزی و مجتمع 33 روستایی چاه احمد نوک آباد این شهرستان شاخص بهره مندی مردم روستایی از آب آشامیدنی سالم به بالای 78 درصد می رسد.
وی با قدردانی از حمایت ها و پیگیری های فرماندار خاش در مبحث تخصیص اعتبارات حوزه آب روستایی اظهار داشت: با حمایت های فرماندار خاش کار اجرای 27 پروژه مختلف شامل حفر چاه، کف شکنی، اصلاح و بازسازی خطوط انتقال آب، اصلاح شبکه، تامین لوله و خطوط برق، نصب ترانس و غیره در دستور کار این اداره قرار گرفته و بخشی از این پروژه ها به بهره برداری رسیده است.
هاشمزهی اظهار داشت: با پیگیری های نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و فرماندار عملیات اجرایی 52 پروژه آبرسانی مصوب در کمیته برنامه ریزی آغاز شده که با اجرای این پروژه های بزرگ و ملی انقلابی بزرگ در حوزه خدمت رسانی و تامین آب آشامیدنی روستایی صورت می گیرد.
وی بیان کرد: با بهره برداری از پروژه های مجتمع 60 روستایی گوهرکوه، مجتمع 48 روستایی گرنچین، مجتمع 76 روستایی شهید خیابانیان و دوربن و اسماعیل آباد خاش نیز شاهد ارائه خدمات شایسته ای به جامعه هدف مان در نقاط روستایی بوده ایم.
مدیر آب و فاضلاب روستایی خاش بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون با مدیریت درست تامین آب آشامیدنی در مناطق روستایی و عشایری کمترین شکایت مردمی را داشته ایم و با آبرسانی سیار و برنامه ریزی های دقیق توانسته ایم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.