مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزیر بهداشت در ادامه سفر 2 روزه خود به سیستان و بلوچستان امروز وارد این شهر شد تا ضمن افتتاح طرح های حوزه بهداشت و درمان این دانشگاه با حضور در مسجد جامع از نزدیک با مردم دیدار و گفت و گو کند.
دکتر محمد هادی عباسی افزود: افتتاح طرح های مختلف نظیر ساختمان ستاد مرکزی، اورژانس، غربالگری سرطان، picu و پد بالگرد مجتمع بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان از مهمترین برنامه های قاضی زاده هاشمی به زاهدان است.
وی ادامه داد: همچنین راه اندازی پایگاه اورژانس منطقه هفت و پنج شهری، پایگاههای اورژانس جاده ای پلیس راه و تل سیاه و پد بالگرد تل سیاه این شهر از دیگر طرح های قابل افتتاح وزیر بهداشت در زاهدان بشمار می روند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستانهای زاهدان، خاش، سراوان، سیب سوران ، میرجاوه و مهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای جنوبی استان زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.