به گزارش ایرنا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: در سالهای اخیر افزون بر 10 بیمارستان و دهها پروژه عمرانی و خدمات در حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: حدود هزار و 700 تخت جدید بیمارستانی نیز از تعهدات دولت است که امیدواریم تا سالهای آتی بتوانیم این تخت ها را به بهره برداری برسانیم.
وی تربیت نیروهای متخصص و تامین نیروهای مورد نیاز مراکز درمانی سیستان و بلوچستان را از اولویت های مهم دولت در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.
وزیر بهداشت گفت: برنامه دولت بر این است که تخت های بیمارستانی را در خاش افزایش دهد و با توجه به شرایط خاص و موقعیت راهبردی این شهرستان و نیازمندی های منطقه تلاش می کنیم این منطقه ویژه دیده شود.
وی اظهار داشت: مراجعه کنندگان به مراکز درمانی باید دغدغه ای جز درمان و بهبودی نداشته باشند لذا در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، طرح تحول نظام سلامت و ارتقای شاخص های خدمت رسانی، برنامه مهم دولت توجه به حل مشکلات اقشار نیازمند است.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: مصمم هستیم شاخص های خدمت رسانی در حوزه های مختلف را در این استان ارتقاء ببخشیم.
احمد علی موهبتی افزود: پروژه های شاخصی در سیستان و بلوچستان کلید خورده و یا در حال اجرا هستند که با هدف تقویت امید و رفع مشکلات مردم مورد توجه دولت قرار گرفته اند.
حمیدالدین یوسفی فرماندار خاش نیز گفت: دولت دهها میلیارد تومان اعتبار برای چندین پروژه بهداشتی این شهرستان اختصاص داده که در سالهای اخیر برخی از آنها راه اندازی شده و بسیاری از این پروژه ها در حال اجراست.
به گزارش ایرنا ساختمان جدید اورژانس خاش با زیربنایی حدود هزار و 600 متر مربع با اعتباری بیش از 2 میلیارد و 40 میلیون تومان ساخته شده است.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.