رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر عصر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه ها شامل کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، بخش LDR، سی تی اسکن بیمارستان محمد رسول الله(ص) و مجموعه مسکونی 6 واحدی متخصصان است.
محمد مهران امینی فرد افزود: عملیات ساخت کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی نیکشهر در زمینی به مساحت هزار و 620 متر مربع از سال 1394آغاز که برای ساخت و تجهیز آن بیش از سه میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی بیان کرد: این کلینیک با 20 پزشک متخصص خدمات مورد نیاز مردم در حوزه های داخلی، جراحی، دیابت، نورولوژی، ارتوپدی، اطفال، زنان، رادیولوژی و سونوگرافی را ارائه می کند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: همچنین بخش LDR (واحدهای اختصاصی زایمان) بیمارستان محمد رسول الله (ص) نیکشهر نیز که عملیات ساخت آن از سال 1395 در زمینی با زیربنای هزار و 150 متر مربع و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان آغاز شده بود با 12 اتاق زایمان به بهره برداری رسید.
رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: سی تی اسکن این بیمارستان نیز با مشارکت بخش غیردولتی و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان راه اندازی شده است و یک متخصص سونوگرافی نیز در این بخش، فعالیت داشته و خدمات درمانی مورد نیاز را به مردم ارائه می دهد.
وی گفت: مجموعه 6 واحدی متخصصان نیکشهر در زمینی با زیربنای 520 متر مربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان با تجهیزات کامل به بهره برداری رسید.
امینی فرد با قدردانی از توجه وزارت بهداشت و درمان برای ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی جنوب سیستان وبلوچستان افزود: ساخت 2 بیمارستان 540 تختخوابی در چابهار و ایرانشهر موجب تحول در شاخص های بهداشتی و درمانی این منطقه می شود.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.