به گزارش ایرنا معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: این استان به عنوان پهناورترین استان کشور با بحران های بیشمار مواجه است که دستگاههای امداد و نجات به طور شبانه روزی توانسته اند بخوبی به ارائه خدمات بپردازند.
باقر کرد با قدردانی از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خدمت رسانی به مردم سیستان و بلوچستان گفت: این جمعیت در تابستان امسال با اجرای طرح نذر آب خدمات ارزنده ای را به مردم دچار کم آبی ناشی از خشکسالی های پی در پی چندین ساله ارائه داد.
وی افزود: جمعیت هلال احمر در پی بروز آتش سوزی در مدرسه ابتدایی غیر انتفاعی دخترانه اسوه حسنه زاهدان قرار شده در مجهز کردن مدارس سیستان و بلوچستان به وسایل گرمایشی استاندارد مشارکت داشته باشد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان نیز گفت: در طرح راهداری زمستانی این اداره کل 29 تیم ثابت و 38 تیم سیار مشارکت دارند.
علی خانقائی افزود: در طرح زمستانه راهداری حدود 400 نیروی متخصص در امر راهداری با تجهیزات کامل آماده خدمات رسانی هستند.
وی بیان کرد: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف 250 تن نمک برای زمستان امسال تهیه شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان طول راههای زیر پوشش برای طرح زمستانه را هزار و 823 کیلومتر ذکر کرد و افزود: با برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده و تجهیز 18 راهدارخانه های استان، نیروهای راهداری آمادگی کامل برای خدمات ‌رسانی به مسافران گرفتار را دارند.
وی گفت: از آنجایی که سیستان و بلوچستان رتبه دوم طول راههای کشور را به خود اختصاص داده شرایط نگهداری راهها و خدمات رسانی به هموطنان در آن سخت است.
خانقائی بیان کرد: نیروهای راهداری در سیستان و بلوچستان به دلیل شرایط خاص آب و هوایی ناشی از خشکسالی های پی در پی علاوه بر طرح زمستانه، طرح تابستانه را نیز به اجرا در می آورند به طوریکه امسال این نیروها در بیش از 100 روز طوفانی در سیستان به ارائه خدمات پرداختند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.