به گزارش ایرنا امروز سومین روز درگذشت مونا خسروپرست، صبا عربی و یکتا میرشکار و دومین روز درگذشت مریم نوکندی دانش آموزان مدرسه دخترانه اسوه حسنه زاهدان است که وزیر آموزش و پرورش به منظور دیدار و دلجویی از خانواده این دانش آموزان به این شهر سفر کرده است.
سید محمد بطحایی به همراه شماری از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی صبح امروز/جمعه/ وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد و مورد استقبال مسئولان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه در سفر یک روز خود به منظور ابراز همدردی با خانواده داغدار دانش آموزان حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان وارد این شهر شدند.
علی مرادی اظهار داشت: بطحایی با حضور در منازل چهار دانش آموزان فوت شده در آتش سوزی مدرسه زاهدان از نزدیک با آنان دیدار و دلجویی کرد.
وی افزود: همچنین امضای تفاهم نامه مشترک با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به منظور تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان به وسایل گرمایشی استاندار از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به زاهدان است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه را از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر آموزش و پرورش به زاهدان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا دکتر حبیب الله دهمرده و دکتر احمد علی کیخا نمایندگان مردم شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در مجلس شورای اسلامی، علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، شماری از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان و محمد هادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش را در این سفر همراهی می کنند.
یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان روز سه شنبه هفته جاری طعمه حریق شد که در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار آتش سوزی شدند.
پیکر یکتار میرشکار، صبا عربی و مونا خسروپرست روز چهارشنبه از مقابل مسجد جامع زاهدان و پیکر دانش آموز مریم نوکندی روز پنجشنبه تا بهشت محمد رسول الله (ص) زاهدان تشییع و در آرامگاه ابدی شان خاکسپاری شدند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.