به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری وزارت آموزش و پرورش، معاون پارلمانی و حقوقی وزیر آموزش و پرورش از سفر سید محمد بطحایی به زاهدان برای ابراز همدردی با خانواده‌های دانش‌‌آموزان فوت‌شده حادثه آتش‌سوزی مدرسه غیر دولتی اسوه حسنه خبر داد.
امیر نعمت اللهی اظهار داشت: در سفر فردا(جمعه)، وزیر حادثه پیش‌آمده را به صورت میدانی بررسی خواهد کرد.
پیش از این معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیر انتفاعی کشور برای عیادت از این دانش آموزان، دلجویی از خانواده این عزیزان و شرکت در تشییع جنازه آنان به زاهدان سفر کرده بود.
دکتر قدیمی معاون وزیر بهداشت و درمان نیز به نمایندگی از سوی وزیر روز سه شنبه برای بررسی وضعیت دانش آموزان حادثه دیده بر بالین شان حضور یافته بود.
یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان روز سه شنبه هفته جاری طعمه حریق شد که در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار آتش سوزی شدند.
پیکر یکتار میرشکار، صبا عربی و مونا خسروپرست روز گذشته از مقابل مسجد جامع زاهدان و پیکر دانش آموز مریم نوکندی امروز /پنجشنبه/ تا بهشت محمد رسول الله (ص) زاهدان تشییع و در آرامگاه ابدی شان خاکسپاری شدند.
6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.