سید محمد کاظم مومنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اقدامات درمانی پزشکان بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان این دانش آموز به دلیل گستردگی سوختگی بالای 90 درصد متاسفانه بامداد امروز جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: روز گذشته براثر آتش سوزی دبستان غیر انتفاعی اسوه حسنه زاهدان چهار دانش آموز دچار آتش سوزی شده به بخش سوختگی این بیمارستان منتقل شدند که 2 نفر از آنان روز گذشته با توجه به شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.
رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: چهارمین دانش آموز نیز با درجه سوختگی بالا در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بسر می برد و تلاش پزشکان برای نجات جان وی با قوت ادامه دارد.
به گزارش ایرنا صبح روز گذشته/سه شنبه/ یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان طعمه حریق شد که در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار سوختگی بالای 90 درصد شدند که تاکنون سه نفر از مجروحان این حادثه به نام های مونا خسرو پرست، صبا عربی و یکتا میرشکار جان خود را از دست داده اند.
ملک محمد سنجرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان در پی حادثه آتش سوزی پیش دبستانی و دبستان دخترانه اسوه حسنه و به منظور ابراز همدردی با خانواده های داغدیده و مصدوم از سمت خود استعفا داد.
به گفته رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان حکم بازداشت مدیر و مربی مدرسه را صادر کرده است.
دکتر قدیمی معاون حوزه اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان به نمایندگی از سوی وزیر سه شنبه شب با سفر به زاهدان بر بالین دانش آموزان حادثه دیده آتش سوزی مدرسه دخترانه این شهر حضور یافت.
همچنین مجتبی زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده وزیر به منظور رسیدگی به حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه غیر انتفاعی سه شنبه شب وارد زاهدان شد.
احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز شب گذشته/ سه شنبه شب/ با حضور در بیمارستان امام علی(ع) از دانش آموزان حادثه دیده آتش سوزی مدرسه دخترانه زاهدان عیادت کرد.
پیکر مونا خسرو پرست و صبا عربی 2 دانش آموز فوت شده حادثه آتش سوزی مدرسه غیردولتی اسوه حسنه امروز چهارشنبه از محل مسجد جامع زاهدان تشییع می شود.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.