به گزارش ایرنا امام جمعه شهرستان خاش در این همایش گفت: انقلاب اسلامی با نگاه مبارزه با ظلم، استبداد و نجات مردم ایران از بی عدالتی و تبعیض شکل گرفت و در چهل سالگی خود به اوج پختگی، عظمت، شکوه و پایداری رسیده است.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان بیان کرد: تدابیر هوشمندانه امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب در چهار دهه اخیر و حضور حماسی و پرشور مردم در صحنه های مختلف نظام سبب استحکام و قوت این انقلاب شده است.
مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش هم گفت: از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان بوده و شاخصه مهم این نظام نیز تقویت وحدت و همگرائی در جامعه و حضور موثر در معادلات منطقه ای و جهانی است.
ابراهیم صباغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاش هم به تبیین اهداف برگزاری همایش و نقش دانشگاه در تحولات سیاسی، علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور پرداخت.
به گزارش ایرنا شماری از علما و مسئولان شهرستان خاش هم به بیان دیدگاههای خود در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداختند.
همایش چهل سال انقلاب و 40 سال پایداری با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت، معاون سیاسی فرماندار، فرمانده سپاه، شوراها، مدیران، علما، بزرگان، معتمدان، اقشار مختلف مردم، دانشگاهیان و فرهنگیان در سرسرای اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش برگزار شد.
در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش و آثار صنایع دستی و غذاهای بومی و محلی این شهرستان برپا شده بود.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.