مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: ورزشکاران این استان در رشته های مختلف ورزشی امروز جایگاه خودشان را در کشور پیدا کرده اند.
ادهم کرد زابلی افزود: ورزشکاران سیستان و بلوچستان با کسب 32 مدال ارزشمند از المپیاد استعدادهای برتر ایرانیان نشان دادند که با وجود کمبود امکانات و زیر ساخت‌های مناسب در استان، در میادین ورزشی کشور حرفی برای گفتن دارند.
وی ادامه داد: امروز با تلاش‌های صورت گرفته جایگاه ورزش استان از رتبه 28 به رتبه 18 صعود کرده است.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان 40 نفر از ورزشکاران استعدادهای برتر ورزشی استان به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی سنگال دعوت شده اند.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر حضور فرمانداران شهرستان های جنوب استان و دیگر شرکت کنندگان را در این مراسم خیرمقدم گفت و اظهار داشت: جوانان سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه ایی محسوب می شوند و توجه به این قشر همواره از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا داشتن جامعه‌ای پویا و رو به رشد با نگاه ویژه به حوزه جوانان در بخش‌های مختلف محقق می شود.
نبی بخش داودی بر ضرورت تقویت روحیه قهرمانی و پهلوانی در بین ورزشکاران تاکید کرد و گفت: ورزشکاران باید اخلاق و منش پهلوانی و قهرمانی داشته باشند.
وی افزود: وقتی زیر ساخت‌های ورزشی در شهرستان ها فراهم باشد جوانان اوقات فراغت خود را حتماً در میدان ورزشی و باشگاه ها سپری می کنند.
فرماندار ایرانشهر با تاکید بر عدالت در توزیع و تخصیص اعتبارات ورزشی به مناطق مختلف استان بویژه مناطق کمتر توسعه یافته گفت: ورزش می تواند وحدت ملی، همدلی و همبستگی را رقم بزند.
گفتنی است در این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از نخبگان ورزشی شهرستان های ایرانشهر، دلگان، خاش، سراوان و مهرستان تجلیل شد.
7314 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.