سعید دهنوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب خطاب به شورای عالی فضای مجازی، یکی از اصلی ترین اهداف نهادهای متولی فضای مجازی ارتقای فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه استفاده صحیح از فضای مجازی تضمین کننده استقلال فرهنگی، تاثیرگذاری بر مخاطب و مصون‌ سازی اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان و جوانان از آسیب‌ های فضای مجازی است، افزود: مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان به عنوان یک نهاد فعال در زمینه فضای مجازی در همین راستا اقدام به برگزاری بزرگترین دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در این استان کرده است.
مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مخاطبان این دوره افراد برخوردار از توان سخنوری و آگاه نسبت به فضای مجازی هستند که از میان اقشار مختلف از جمله اساتید حوزه و دانشگاه، فرهنگیان، مبلغان و فعالان فرهنگی گزینش شده و در این دوره شرکت می‌ کنند.
وی خاطر نشان کرد: این دوره با همت واحد سواد فضای مجازی مرکز استانی سراج و با مشارکت بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص)، بسیج رسانه، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما و حوزه علمیه سیستان و بلوچستان 29 و 30 آذر ماه برگزار می شود.
دهنوی افزود: علاقه مندان به شرکت در این دوره می‌ توانند به حساب کاربری zistagram_ir در شبکه های اجتماعی و پیام رسان‌ های «سروش»، «بله» و «اینستاگرام»، نام و نام خانوادگی، سوابق کاری و شماره تلفن خود را ارسال کرده و پس از طی مراحل، انتخاب شوند.
به گزارش ایرنا بزرگترین دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در سیستان و بلوچستان با حضور اساتید برجسته کشوری از 29 آذر به مدت 2 شبانه روز در زاهدان برگزار خواهد شد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.