مهرداد جهاندیده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید هر سال به منظور ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقا هرچه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می شود.
وی افزود: زمان نام نویسی سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید همزمان با سراسر کشور از پنجم آبان آغاز شد و تا 15 آذر ماه ادامه داشت.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به ارزیابی صورت گرفته، میزان مشارکت جامعه هدف در این جشنواره نسبت به جشنواره سال گذشته رشد 60 درصدی داشته است.
وی خاطر نشان کرد: بیشترین آمار نام نویسی شده به تفکیک بخش اقتصادی (دارای شرایط داوری) به ترتیب در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی بوده است.
جهاندیده گفت: با تشکیل کارگروه های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح ها و مستندات لازم و راستی آزمایی، برگزیدگان این جشنواره معرفی و از آنها تجلیل خواهد شد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.