به گزارش ایرنا احمد علی موهبتی روز جمعه با صدور پیامی که نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شده، اعلام کرده است: حادثه تروریستی چابهار که منجر به شهادت 2 نفر و جراحت تعدادی از هموطنان، دلیرمردان و حافظان امنیت و آرامش سیستان و بلوچستان عزیزمان شد موجب تالم و تاثر خاطر همه هموطنان و هم استانی های شهید پرور شد.
این پیام می افزاید: این حادثه باردگر ماهیت اهریمنان کوردل را بر همگان اثبات کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان در این پیام افزود: دشمنان کوردل و ستم پیشه این مرز و بوم همواره با اعمال ننگین و ظالمانه خویش سعی در تضعیف روحیه آزادیخواه ملت شریف ایران را داشتند و به ویژه در روزهای اخیر که در نتیجه بی اثر ماندن تحریم ها و توطئه های آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی و دولت های تروریست حامی آنها با شکست مفتضحانه ای مواجه شده اند همچون همیشه در پی شکست دست به اعمال رذیلانه و تروریستی زدند غافل از اینکه مردم غیور ایران اسلامی با پاسداری از خون شهیدان و دفاع از میهن اسلامی و با توکل به قدرت لایزال خداوندی در برابر همه توطئه ها سربلند بوده و خواهند بود.
این پیام ادامه داد: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدای گرانقدر این حادثه و مردم شهید پرور ایران اسلامی و آرزوی بهبودی عاجل برای مجروحان اقدام ناجوانمردانه این کوردلان را محکوم و اعلام می کنم که ملت عزیز ایران و این خطه از سرزمینمان هر بار با اراده و توان قوی تر از قبل در برابر توطئه های استکبار جهانی و مزدوران آنها ایستادگی خواهد کرد.
خودروی وانت تویوتا حامل مواد منفجره ساعت 9:55 دقیقه روز گذشته - پنجشنبه - قصد ورود به مقر ستاد انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران انتظامی روبه رو شد و عامل انتحاری، این خودرو را درب ورودی این ستاد منفجر کرد و به هلاکت رسید.
43 نفر در این حادثه تروریستی زخمی و 2 نفر شهید شدند.
10 نفر از حادثه دیدگان از کادر نیروی انتظامی و بقیه شهروندان عادی بودند که در آن حوالی در حال تردد و مشغول فعالیت روزمره بودند.
برخی شبکه های اجتماعی نوشته اند: گروهکی تحت عنوان «انصارالفرقان» مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از شرق با کشور پاکستان، از جنوب با دریای عمان(مکران)، از غرب با بندر کنارک و از شمال به شهرستانهای دیگر سیستان و بلوچستان متصل است.
بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.