به گزارش ایرنا این برنامه ها با همکاری اداره آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی با اجرای زیبا و متنوع هنرمندان پرتوان هنرهای نمایشی و موسیقی شهرستان خاش اجرا می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای ویژه برنامه فرهنگی و هنری در چهل مدرسه شهرستان خاش به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از اواخر هفته گذشته آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه دارد.
تیمور کرد زابلی بیان کرد: هدف اصلی از اجرای این ویژه برنامه ها جدای از ایجاد نشاط در دانش آموزان، فرهنگ سازی مناسب و کاهش جرائم است.
وی اظهار داشت: با تشکیل گروهی دانش آموزی به نام همیاران فرهنگی جهت پیگیری و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی ایرانی و سبک زندگی اسلامی در زمان رویت تخلف و یا خشم زیاد والدین و دوستان با روی باز و راههایی که آموزش خواهیم داد فرد خشمگین و متخلف را متوجه اشتباهش کنیم.
صادق شهنوازی از هنرمندان شهرستان خاش نیز در این مراسم گفت: بسیار خوشحال هستیم که در کنار دانش آموزان و با برخورداری از حمایت های مسئولان می توانیم به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در مدارس بپردازیم و امیدواریم بتوانیم در فرهنگ سازی ها نقشی موثر ایفا کنیم.
وی اظهار داشت: استقبال خوب دانش آموزان از برنامه های فرهنگی و هنرهای نمایشی که از سوی هنرمندان بومی اجرا می شود در ما ایجاد دلگرمی می کند و قطعا برنامه های زیبا و با نشاط و مفید که اطلاعات خوبی را به افراد می دهد در فرهنگ سازی ها می تواند نتیجه ای مثبت از خود برجای بگذارد.
به گزارش ایرنا در راستای اجرای این ویژه برنامه های فرهنگی و هنری حدود 15 هزار دانش آموز مقاطع مختلف شهرستان خاش می توانند از توان هنرمندان در جهت بالا بردن آگاهی و احترام به حقوق سایر هم نوعان و مقابله با فرهنگ های غلط و سنت های ناپسند بهره ببرند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.