به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: بیداری و هوشیاری به موقع ماموران انتظامی چابهار در مقابله با ورود تروریست ها به مرکز فرماندهی انتظامی این شهر امر شجاعانه ای بود که در صورت ورود این جنایتکاران شاهد اتفاقی بسیار درد ناک تر می بودیم.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شهادت این 2مامور عزیز انتظامی که شجاعانه در مقابل این تروریست ها ایستادند را به خانواده و مردم ایران تسلیت گفته و بر مجروحان این حادثه طلب شفاعت از خداوند منان را خواستاریم.
امام جمعه زاهدان افزود: همه ساله کنفرانسی به محوریت نماز در کشور برپا می شود که امسال این کنفرانس در سمنان و با حضور همه بزرگان و علمای استانهای مختلف برگزار شد.
آیت الله سلیمانی تصریح کرد: اهمیت نماز در بین اعمال عبادی مهم و از ضروریت بسیار بالایی برخوردار است، اقامه نماز تبلور و تجلی ایمان افراد است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: نماز رمز دائمی و همیشگی با مبدا بزرگ آفرینش محسوب می شود عملی که باعث بریدن از این دنیا و به الله رسیدن است.
آیت الله سلیمانی تصریح کرد: نماز ستون و عمود دین است و به برکت نماز دین بر جا می ماند.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: برگزاری کنفرانس نماز نشان از اهمیت و نقش این عمل عبادی در بین افراد جامعه دارد.
امام جمعه زاهدان اظهار داشت: نماز باید در فضای آموزش و پرورش و دانشگاه تبلور بیشتری داشته باشد و در این امر باید کارهای موثرتری انجام گیرد.
آیت الله سلیمانی با اشاره به 16 آذر روز دانشجو گفت: جنبش دانشجویی امر مهمی بود که در فضای استبدادی آن زمان به وجود آمد و شهادت سه تن از دانشجویان این جنبش ثمره و ادامه دار شدن این جنبش تا کنون بوده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دانشجو همان گونه که از نامش مشخص است باید تحقیق گر و پرسش گر باشد و نباید در یک فضای تقلیدی پیش برود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: دانشجو باید نهضت دانشجویی داشته باشد و تلفیقی از بیداری و اندیشه، تفکر و بینش، مسالت گرا و واقع گرا باشد.
آیت الله سلیمانی افزود: دانشجو در تحقق جامعه اسلامی و عدالت خواهی مطالبه گر و کوشا باشد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: امروزه دانشجو باید بداند از که و کجا خط می گیرد و بداند که میزان خط رهبری و انقلاب اسلامی است.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.