محمود دیانتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بررسی عملکرد کمی ادارات کل هواشناسی سراسر کشور در ماه سپتامبر نشان می دهد که هواشناسی سیستان و بلوچستان در چهار بخش رتبه های اول تا سوم را کسب کرده است.
وی افزود: در این ارزیابی اداره هواشناسی دریایی چابهار و زاهدان در بخش ارسال گزارش های تخصصی هواشناسی در بین ایستگاه های دریایی و ایستگاه های فرودگاهی مشمول ایزوی کشور به صورت مشترک با تعدادی از شهرهای کشور در رتبه نخست قرار دارند.
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش دیگر یعنی ارسال بهنگام گزارش های تخصصی هواشناسی، سیستان و بلوچستان با ارسال 99.92 درصد گزارش ها بعد از استان گلستان در جایگاه دوم قرار گرفت.
دیانتی ادامه داد: شرایط کنونی شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان نتیجه تلاش شبانه روزی همکاران ما در شهرهای مختلف استان است که با جدیت مشغول به فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا هم اکنون 12 ایستگاه سینوپتیک هواشناسی، 8 ایستگاه اقلیم شناسی، یک ایستگاه جو بالا، دو ایستگاه سنجش گردوغبار در استان فعال است که با توجه به اسناد بالادستی احداث سه ایستگاه جدید هواشناسی در نواحی غربی و جنوبی استان نیز در حال انجام است.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.