مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان گفت: انعکاس مشکلات مردمی به شهرداری‌ها اولویت کار مدیریت ارتباطات بین المللی شهرداری زاهدان است.

پیمان نارویی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هدف ما شنیده شدن صدای مردم و انعکاس مطالباتشان به مدیران شهرداری و برعکس ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته به شهروندان است.

وی افزود: مشی ما در این ارتباط همواره شهروند محوری و تکریم شهروندان است.

وی افزود: به همین منظور برای نخستین بار با اضافه شدن یک کارشناس متخصص پژوهش و افکار سنجی،طرح افکار سنجی و نظر سنجی شهروندان زاهدانی در راستای ارزیابی عملکرد شهرداری زاهدان و تعیین اولویت‌ها تدوین، و از ابتدای سال آتی عملیاتی خواهد شد. 

پیمان نارویی در ادامه به فرصت‌های موجود حاصل از تنوع قومی و مذهبی و بافت اجتماعی و فرهنگی شهر زاهدان اشاره و افزود: رویکرد این مدیریت استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهری برای گسترش ارتباطات با مردم است و جامعه هدف ما همه شهروندان شریف زاهدانی هستند.فرقی هم نمی‌کند این مردم در مناطق کم برخوردار زندگی کنند یا در مناطق برخورد‌ار.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بر لزوم شناخت هر چه بیشتر ظرفیت های مختلف مدیریت ارتباطات تاکید کرد و افزود: سامانه تلفنی ۱۳۷ که به تازگی مکانیزه شده است، نشریات الکترونیکی و چاپی، ‌کانال‌ها و پایگاه های اطلاع رسانی ما در فضای مجازی و... همه در خدمت مردم هستند تا صدا و مشکلاتشان را بشنویم و مطالباتشان را انعکاس خواهیم داد. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.