محمد رفیع سلطانزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع گزارش های این مدت در سیستان و بلوچستان 2 هزار و 143 مورد از طریق سامانه 124، 107 مورد کتبی، 491 مورد حضوری، 30 مورد از طریق پورتال و 320 مورد نیز از طریق پیامک دریافت شد.
وی ادامه داد: از گزارشات مردمی اخذ شده این مدت هزار و 215 مورد تخلف و هزار و 534 مورد غیر تخلف شناخته شد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: تمامی گزارشات مردمی اخذ شده این مدت استان مربوط به گرانی بوده و هیچ گونه گزارشی در زمینه کمبود کالا دریافت نشده است .
وی بیشترین گزارشات دریافتی این مدت سیستان و بلوچستان را مربوط به لوازم خانگی، سوخت، خدمات لوله کشی گاز، لوازم یدکی و مواد غذایی عنوان کرد.
سلطانزاده از مردم خواست؛ تخلفات اقتصادی شامل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را از طریق تلفن 124 و یا به صورت حضوری به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنان رسیدگی شود.
به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر 35 هزار واحد صنفی دارای پروانه در سیستان و بلوچستان در قالب بیش از 170 اتحادیه فعالیت می کنند.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.