علی ملاشاهی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شبانه روز گذشته علاوه بر هامون، سرعت وزش باد در زابل و زهک نیز به 54 کیلومتر بر ساعت رسید که این امر دید افقی در این شهرها را به ترتیب به هشت و هفت کیلومتر کاهش داد.
وی ادامه داد: گرد و غبار ناشی از وزش باد سبب شد تا غلظت ذرات معلق در هوای شهر زابل به 253 میکروگرم بر مترمکعب برسد و شرایط کیفی هوا برای تمام گروه سنی در محدوده ناسالم قرار گیرد.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: هم اینک وزش باد قابل ملاحظه ‌ای در شمال این استان وجود ندارد و پیش بینی می شود این شرایط در چند روز پیش رو نیز تداوم داشته باشد.
وی در باره آخرین تحولات جوی سیستان و بلوچستان در روزهای آینده گفت: بر اساس خروجی مدل های پیش یابی تا سه روز آینده پدیده غالب در سطح استان افزایش ابر است اما تا اواخر هفته جاری بارانی نخواهد بارید.
ملاشاهی ادامه داد: از نظر دمایی تا پنجشنبه هفته جاری تغییرات دمایی محسوسی نیست اما در نیمه شمالی و مرز شرقی سیستان و بلوچستان سرمای شبانه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه دریای عمان به نسبت آرام است، گفت: در شبانه روز گذشته بیشینه ارتفاع موج در دریای عمان به 70 سانتی متر رسید.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.