ادهم کرد زابلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت های کشوری هفتم آذر به مدت سه روز در پیست موتورسواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
وی از درخشش بانوی تکواندوکار سیستان و بلوچستان در لیگ دسته یک پومسه کشور خبر داد و افزود: این دوره از رقابت های کشوری با حضور 165 ورزشکار از 12 استان کشور در خوزستان برگزار که سحر وزیری شهرکی از استان موفق به کسب مقام دوم شد.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: شهرکی نماینده استان نخستین ورزشکاریست که موفق شده تا این لحظه عنوان فنی ترین پومسه رو منطقه 2 کشور را از آن خود کند.
وی گفت: کاروان هامون تا مکران متشکل از 600 ورزشکار 12 تا 15 سال سیستان و بلوچستان امسال در نخستین دور رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور شرکت کردند.
کرد زابلی ادامه داد: سیستان و بلوچستان در این دوره از المپیاد استعدادهای برتر میزبان ورزشکاران بوکس کشور بود که با کسب 6 مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
وی گفت: نفرات برتر این دوره از رقابت های کشوری به المپیک 2022 اعزام خواهند شد.
به گزارش ایرنا بیش از 44 هزار و 880 ورزشکار در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.