به گزارش ایرنا نعمت الله نجاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دستور فرماندار زاهدان شرکت های توزیع کننده گاز مایع در این شهر کار توزیع گاز را از ساعت 6:30 آغاز می کنند و تا ساعت 19 مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.
وی با بیان اینکه در روز جمعه نیز این شرکت ها موظف به خدمت رسانی شده اند، افزود: میدان سربازان گمنام زیباشهر، میدان کارگر انتهای خیابان آزادی شمالی و میدان امام رضا(ع) در بلوار بهداشت سه محل تعیین شده در شهر زاهدان برای توزیع ایستگاهی سیلندر گاز مایع تعیین شده است.
معاون فرماندار ضمن عذرخواهی از مردم شریف زاهدان که در چند روز گذشته برای تامین سیلندر گاز مایع با مشکل مواجه شدند، از عموم شهروندان درخواست کرد برای تهیه گاز فقط به این سه محل مراجعه کرده و از تجمع در مقابل شرکت های توزیع کننده خودداری کنند چرا که این امر سبب اختلال در امر ذخیره سازی و توزیع سوخت می شود.
وی تصریح کرد: دلیل کمبود گاز مایع در این شهرستان مشکل فنی ایجاد شده در ریل قطار و تاخیر در رسیدن واگن حامل گاز به این شهرستان بود که البته در این میان افزایش تقاضا با توجه به سرمای زودرس در مرکز استان نیز مزید بر علت شده است.
نجاری ادامه داد: امروز 19 واگن حامل گاز مایع با ظرفیت 750 تن وارد زاهدان شد و فرآیند توزیع سوخت در حال انجام است و پیش بینی می شود تا ظرف سه روز آینده اوضاع به حالت عادی بازگردد.
وی خاطر نشان کرد: مصرف روزانه گاز مایع در زاهدان به طور متوسط 150 تن است اما در روزهای اخیر با افزایش تقاضا این میزان به 200 تن افزایش پیدا کرده است.

**انتقاد از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی
معاون فرماندار زاهدان با ابراز گلایه مندی از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور گفت: براساس پیگیری های مستمر فرماندار زاهدان قرار بود سهمیه گاز این شهرستان افزایش یابد که این امر با موافقت مدیرعامل این شرکت نیز مواجه شد اما تاکنون خبری از افزایش سهمیه نیست.
وی ادامه داد: سهمیه سه هزار و 900 تنی ماهیانه شرکت های پرسی ایران گاز قرار است به چهار هزار و 800 تن افزایش یابد.
نجاری ادامه داد: سهمیه شرکت الیاس گاز نیز 2 هزار تن است که به سبب بالا رفتن تقاضا، این سهمیه به سه هزار تن افزایش می یابد.
وی افزود: شرکت اتان گاز نیز 800 تن گاز مایع در ماه دریافت می کند که سهمیه آن نیز به هزار و 200 تن افزایش خواهد یافت.
معاون فرماندار زاهدان خاطر نشان کرد: در خور شان مردم زاهدان نیست که بیشتر از این برای تامین سیلندر گاز دچار مشقت و سختی شوند بلکه باید سهمیه این شهرستان راس موعد تامین شود.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.