به گزارش ایرنا بابک دین پرست در بازدید از بازارچه مرزی کوهک اظهار داشت: ایجاد محدودیت زمانی برای پذیرش کامیون های حامل بار پذیرفتنی نیست.
وی تصریح کرد: معطلی یک هفته ای کامیون های حامل بار صادراتی در شهرستان سراوان و مرز کوهک به بهانه کمبود نیرو در دستگاههای مسئول و ایجاد محدودیت زمانی چندساعته برای پذیرش به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور افزود: دستگاه های مسئول موظفند با رفع موانع موجود نسبت به تسهیل تشریفات اداری و امور تخلیه بار اقدام کنند.
وی در بازدید از منطقه مرزی کوهک سراوان بر تسهیل روند تخلیه بار صادراتی کامیون ها تاکید کرد.
دین پرست همچنین از سد ماشکید سفلی واقع در بخش بم پشت شهرستان سراوان بازدید کرد.
وی با حضور در کارگاه این سد از نزدیک در جریان روند اجرای ساخت و میزان پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.
این سد به منظور تامین آب آشامیدنی،کشاورزی و صنعتی شهرستان سراوان در حال ساخت است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در ادامه سفر به جنوب سیستان و بلوچستان سه شنبه شب وارد سیب و سوران شد و در نشست مشورتی نخبگان، دانشگاهیان و معتمدان این شهرستان حضور یافت و از نزدیک از دغدغه های آنان در خصوص مسائل توسعه ای شهرستان مطلع شد.
وی در این نشست مشورتی هدف از سفر خود به سیستان و بلوچستان را تدوین سند جامع توسعه جنوب این استان و ارائه گزارش به رئیس جمهوری اعلام کرد.
دین پرست اظهار داشت: در این سفر مصوبات قبلی سفر های گذشته مقامات کشور به سیستان و بلوچستان و شهرستان سیب و سوران بررسی و پروژه های نیمه تمام پیگیری می شود و رونق بخشیدن به پروژه های کشاورزی و تولیدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به منظور پیگیری مصوبات سفر وزیر کشور به سیستان و بلوچستان و زمینه ‌سازی تنظیم سند توسعه جنوب آن، به این استان سفر کرده است.
وی همچنین در سفر به شهرستانهای مختلف جنوب استان از جمله سراوان، ایرانشهر، نیکشهر، قصرقند، کنارک و چابهار به بررسی مسائل و مشکلات و محرومیت های این منطقه خواهد پرداخت.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.